Contributie 2024

In de Algemene Leden Vergadering van maart 2023 is de contributie voor 2024 vastgesteld op € 27,50 per lid

Leden, zonder machtiging tot automatische incasso, ontvangen in januari 2024 een nota voor het voldoen van de verschuldigde contributie, verhoogd met 1,75 aan administratiekosten.

Mocht u willen overgaan tot een automatische incasso kunt u de formulieren verkrijgen bij de secretaris of de penningmeester.

Indien u besluit om niet langer lid van KBO-afdeling Roosendaal te blijven dan verzoeken wij u dit tijdig (vóór 31-12-2023) schriftelijk kenbaar te maken bij de secretaris of de ledenadministratie.

De adresgegevens kunt u terugvinden achterin deze Antenne en op de Website.

Dus als men niet vóór 1-1-2024 opzegt, dan blijft men het hele jaar 2024 lid !

Natuurlijk hopen we dat u ook in het jaar 2024 als lid ingeschreven blijft van onze vereniging.

Gastlidmaatschap
Is voor die personen die al lid zijn van KBO-Brabant in een andere afdeling en daarnaast ook lid willen worden van onze afdeling. Gastlidmaatschap is € 10,- p/jaar.

Namens het bestuur,

Jan Schenk,  penningmeester KBO afdeling Roosendaal